XXL Group
Sebastian Blom
Sebastian Blom
CDO

Presenteras av Columbus: Går det att bli Unified Commerce på 2 år?

Presenteras av Columbus: Går det att bli Unified Commerce på 2 år?

Dagens affärslandskap kräver en enhetlig och relevant kundupplevelse. Enligt en undersökning räknar 8 av 10 företag med att erbjuda Unified Commerce i slutet av 2020. Columbus har bjudit in några starka aktörer i branschen för att diskutera detta i en paneldebatt. Vad innebär det att erbjuda Unified Commerce? Är det realistiskt att erbjuda det inom 2 år? Hur balanserar man mellan långsiktig affär och kortsiktig överlevnad? Vår panel delar med sig av erfarenheter, insikter, råd och hur man hinner ställa om tillräckligt mycket tillräckligt snabbt för att inte ätas upp av internationell konkurrens.

Om Sebastian Blom

Sebastian har en bakgrund som civilingenjör, arbetade i yngre ålder i många år inom retail, då primärt som säljare. Gick efter studierna vidare till iStone (numera Columbus) för att arbeta som konsult inom omnikanalsfrågor där vikten låg på e-handel och PIM för diverse bolag. Efter att ha konsulterat för XXL sedan 2012 tog han anställning under 2015, då som ansvarig för den tekniska och strategiska utvecklingen av e-handeln och dess kringliggande system/processer. Numera arbetar Sebastian som CDO för koncernen med ett bredare och tydligare fokus på hela värdekedjan.

LinkedIn

Nyhetsbrev

Varje månad skickar vi relevant och intressant information inom e-handel. Plus information om aktuella event, frukostmöten och andra tillfällen där branschen samlas. Starta din prenumeration idag!