Inspiration Company
Satu Goldbech
Satu Goldbech
E-commerce manager

Därför måste B2B göra som B2C

Därför måste B2B göra som B2C

Alla vet att svenska B2B-företag måste öka tempot men få är beredda att satsa – varför det? Konsumentledet har drivit på digitaliseringen inom B2C som ligger långt före. Men inköparna nöjer sig inte med sämre lösningar när de handlar för sina företag än vad de får privat. Vad händer med de B2B-företag som inte vaknar? Tänk Amazon och Alibaba.

Om Satu Goldbech

Satu jobbar som E-commerce manager på Inspiration Company, med 100% fokus på b2b-transaktioner. Efter ca 10 år som leverantör till E-handlare sitter Satu nu på user-sidan och vet vad som behövs för att den något mer krävande kategorin b2b-kunder fullt ut ska vilja och kunna förflytta sig till digitala transaktioner.

LinkedIn

Nyhetsbrev

Varje månad skickar vi relevant och intressant information inom e-handel. Plus information om aktuella event, frukostmöten och andra tillfällen där branschen samlas. Starta din prenumeration idag!