PriceRunner
Nicklas Storåkers
Nicklas Storåkers
VD

Vad händer när det vänder?

Vad händer när det vänder?

Nicklas Storåkers från PriceRunner i samtal med Jonas Arnberg från HUI Research.

Grunden för konsumtion har aldrig varit bättre. Konjunkturen är på topp, räntan på minus och befolkningen växer. Samtidigt är lönsamheten i svensk e-handel svag. HUI Research presenterar sin syn på hur en konjunkturavmattning slår mot konsumtion och handel och Nicklas Storåkers, VD PriceRunner, ger sin bild av e-handelns utsatthet vid en vikande konjunktur.

Om Nicklas Storåkers

Niklas är VD för PriceRunner och dessutom bland annat styrelseordförande för Designonline, Tink och Jajja Communications. Mellan åren 1999-2011 var han VD för Avanza bank.

LinkedIn

Nyhetsbrev

Varje månad skickar vi relevant och intressant information inom e-handel. Plus information om aktuella event, frukostmöten och andra tillfällen där branschen samlas. Starta din prenumeration idag!