Lagerhaus
Jessica Egman
Jessica Egman
E-commerce Director

Så skapar du en personlig kundupplevelse med hjälp av AI

Så skapar du en personlig kundupplevelse med hjälp av AI

E-handeln fortsätter att växa och konkurrensen om kunderna är stenhård. Det är idag viktigare än någonsin att erbjuda ett unikt och individanpassat bemötande. Den personliga upplevelsen är i fokus där konsumenterna förväntar sig att siten förstår dem. Tidigare krävdes det stora resurser för att lösa detta, men med dagens snabba teknikutveckling finns helt andra möjligheter där AI spelar en viktig roll. Men vad innebär det egentligen och hur kan det se ut i praktiken?

Om Jessica Egman

Jessica har en gedigen erfarenhet av den digitala retailbranschen och arbetar idag som interim e-commerce director på Lagerhaus. Hon driver nu eget bolag med fokus på utveckling av digitala strategier och har tidigare bland annat arbetat en tid i Silicon Valley, som e-handelschef på Ellos Group samt marknadschef på Jollyroom. Jessica har stor vana av att ta snabba beslut och driva på för att ligga i framkant av utvecklingen. Hon har studerat internationella relationer samt ekonomi vid Handelshögskolan vid Göteborgs Universitet.

LinkedIn

  • Svensk Distanshandel AB
    Drottninggatan 56
    411 07 Göteborg
  • Svensk Digital Handel
    Regeringsgatan 60
    111 56 Stockholm
  • Svensk Handel
  • Trygg E-handel
Nyhetsbrev

Varje månad skickar vi relevant och intressant information inom e-handel. Plus information om aktuella event, frukostmöten och andra tillfällen där branschen samlas. Starta din prenumeration idag!