Framtiden kräver innovation - nycklar till att få det att hända på riktigt.
Presenteras av Svensk Digital Handel
Kraven på företagsprodukter och tjänster ökar hela tiden. Kundupplevelsen är kritisk för att nå framgång och digitaliseringen slår igenom i alla etablerade branscher. Samtidigt dyker nya och snabbare digitala uppstickare upp med mer relevanta erbjudanden anpassade för framtidens kunder, och kör förbi etablerade företag. Hur behöver man arbeta för att möta kundernas krav och vinna i framtidens konkurrens? Hur får man innovation att hända på riktigt? Vilka är nycklarna för framgång?
Elin är en av grundarna till design och innovationsbyrån Doberman. Med 20 år i branschen, cirka 100 anställda i Stockholm & New York och en verksamhet som sträcker sig från digital transformation till produktdesign har Doberman under Elins ledarskap utvecklats till ett internationellt ledande och normbrytande designkonsultföretag. Under föredraget kommer hon att dela case och erfarenheter från digitalt innovationsarbete med svenska och internationella företag från olika branscher i olika mognadsgrad.