Marina Davarinou
Marina Davarinou

Jollyroom

COO

Driven av data eller kundupplevelse - Ska teknisk innovation underbygga spam eller underhålla kunder?

Scen: Scen E3
E-commerce as entertainment
14:00-14:50
Gå till Scen E3
Lägg till i kalender2022-04-28 14:00:002022-04-28 14:50:00Europe/StockholmJollyroom - Marina DavarinouDriven av data eller kundupplevelse - Ska teknisk innovation underbygga spam eller underhålla kunder?E-commerce as entertainmentSvensk Digital Handelnoreply@dhandel.seevent

Driven av data eller kundupplevelse – Ska teknisk innovation underbygga spam eller underhålla kunder?

Möt entreprenören som byggde världens första gamifierade kundupplevelse inom e-handeln. Hur kan man få kunder att vilja komma tillbaka till sin webbplats självmant genom att använda samma drivkrafter som sociala medier och spel? Och vilka konsekvenser får det för kundupplevelser och e-handlarnas marknadsföring? Du möter även flera andra svenska e-handlare som berättar hur de idag jobbar med gamification på sina webbplatser..

Presenteras av Svensk Digital Handel i samarbete med Gamifiera

Marina Davarinou

Marina Davarinou är COO på Jollyroom, Nordens ledande barn- och babybutik på nätet som under 2021 passerade 2 miljarder i omsättning. Kundlojalitet och UX är två av Marinas kända signum och konstanta drivkrafter som format flera tidigare utvecklingsinsatser på bolag som Ellos och NetOnNet.

LinkedIn