Linda Sandberg
Linda Sandberg

HSNG (Health and Sports Nutrition Group)

CMO

Driven av data eller kundupplevelse - Ska teknisk innovation underbygga spam eller underhålla kunder?

Scen: Scen E3
E-commerce as entertainment
14:00-14:50
Gå till Scen E3
Lägg till i kalender2022-04-28 14:00:002022-04-28 14:50:00Europe/StockholmHSNG (Health and Sports Nutrition Group) - Linda SandbergDriven av data eller kundupplevelse - Ska teknisk innovation underbygga spam eller underhålla kunder?E-commerce as entertainmentSvensk Digital Handelnoreply@dhandel.seevent

Driven av data eller kundupplevelse – Ska teknisk innovation underbygga spam eller underhålla kunder?

Möt entreprenören som byggde världens första gamifierade kundupplevelse inom e-handeln. Hur kan man få kunder att vilja komma tillbaka till sin webbplats självmant genom att använda samma drivkrafter som sociala medier och spel? Och vilka konsekvenser får det för kundupplevelser och e-handlarnas marknadsföring? Du möter även flera andra svenska e-handlare som berättar hur de idag jobbar med gamification på sina webbplatser..

Presenteras av Svensk Digital Handel i samarbete med Gamifiera

Linda Sandberg

Linda Sandberg är CMO på HSNG (Health and Sports Nutrition Group AB) som genom siter som till exempel Gymgrossisten, Bodystore och Fitnessmarket är en marknadsledande aktör inom kosttillskott, träning och hälsa. HSNG omsätter 1,1 miljarder och finns representerat i hela Norden, såväl B2C som B2B.

LinkedIn