Emelie Olsson
Emelie Olsson

Scandinavian Photo

Marketing Manager

Driven av data eller kundupplevelse – Ska teknisk innovation underbygga spam eller underhålla kunder?

Scen: Scen E3
E-commerce as entertainment
14:00-14:50
Gå till Scen E3
Lägg till i kalender2022-04-28 14:00:002022-04-28 14:50:00Europe/StockholmScandinavian Photo - Emelie OlssonDriven av data eller kundupplevelse – Ska teknisk innovation underbygga spam eller underhålla kunder?E-commerce as entertainmentSvensk Digital Handelnoreply@dhandel.seevent

Driven av data eller kundupplevelse – Ska teknisk innovation underbygga spam eller underhålla kunder?

Möt entreprenören som byggde världens första gamifierade kundupplevelse inom e-handeln. Hur kan man få kunder att vilja komma tillbaka till sin webbplats självmant genom att använda samma drivkrafter som sociala medier och spel? Och vilka konsekvenser får det för kundupplevelser och e-handlarnas marknadsföring? Du möter även flera andra svenska e-handlare som berättar hur de idag jobbar med gamification på sina webbplatser..

Presenteras av Svensk Digital Handel i samarbete med Gamifiera

Emelie Olsson

Emelie Olsson är ansvarig för marknadsföringen på Scandinavian Photos fyra marknader. Brinner för kundnöjdhet och att skapa långsiktiga relationer med våra kunder.

LinkedIn