H&M Group
Daniel Claesson
Daniel Claesson
Head of Business Development

Inspirerande, relevant och bekväm shopping – Så utvecklar H&M en modern kundupplevelse

Inspirerande, relevant och bekväm shopping – Så utvecklar H&M en modern kundupplevelse

H&M-Gruppens affärsutvecklingschef i samtal med HUI Researchs Emma Hernell om hur H&M formar en modern kundupplevelse.

Om Daniel Claesson

Daniel är Head of Business Development och medlem av ledningsgruppen för H&M-Gruppen. H&M-gruppen som består av nio varumärken; H&M, COS, & Other Stories, Monki, Weekday, Cheap Monday, H&M Home, ARKET och Afound. Han har varit verksam inom H&M i drygt tio år och har tidigare bland annat varit ansvarig för H&Ms e-handel globalt.

LinkedIn

  • Svensk Distanshandel AB
    Drottninggatan 56
    411 07 Göteborg
  • Svensk Digital Handel
    Regeringsgatan 60
    111 56 Stockholm
  • Svensk Handel
  • Trygg E-handel
Nyhetsbrev

Varje månad skickar vi relevant och intressant information inom e-handel. Plus information om aktuella event, frukostmöten och andra tillfällen där branschen samlas. Starta din prenumeration idag!