Bevego
Andreas Nilsson
Andreas Nilsson
Digital Communication Manager

Presenteras av Columbus: Går det att bli Unified Commerce på 2 år?

Presenteras av Columbus: Går det att bli Unified Commerce på 2 år?

Dagens affärslandskap kräver en enhetlig och relevant kundupplevelse. Enligt en undersökning räknar 8 av 10 företag med att erbjuda Unified Commerce i slutet av 2020. Columbus har bjudit in några starka aktörer i branschen för att diskutera detta i en paneldebatt. Vad innebär det att erbjuda Unified Commerce? Är det realistiskt att erbjuda det inom 2 år? Hur balanserar man mellan långsiktig affär och kortsiktig överlevnad? Vår panel delar med sig av erfarenheter, insikter, råd och hur man hinner ställa om tillräckligt mycket tillräckligt snabbt för att inte ätas upp av internationell konkurrens.

Om Andreas Nilsson

Andreas ansvarar över digital kommunikation på Bevego. Han har arbetat med digital kommunikation sedan 2009 med fokus på spårning och analys. Andreas anser att förståelse för den komplexa helheten mellan kund, organisation och affär är grunden för att kunna ta fram strategier som leder till framgång för organisationen och kunderna.

LinkedIn

  • Svensk Distanshandel AB
    Drottninggatan 56
    411 07 Göteborg
  • Svensk Digital Handel
    Regeringsgatan 60
    111 56 Stockholm
  • Svensk Handel
  • Trygg E-handel
Nyhetsbrev

Varje månad skickar vi relevant och intressant information inom e-handel. Plus information om aktuella event, frukostmöten och andra tillfällen där branschen samlas. Starta din prenumeration idag!