By Rydéns
Jonas Frykman
Jonas Frykman
Sales & Marketing Manager

Att våga ta steget, ta kontrollen över varumärke, produkt och distribution.

Scen: D-B2B 2019
Från: 14:25 Till: 14:45
Lägg till i kalender2019-10-08 14:25:002019-10-08 14:45:00Europe/StockholmBy Rydéns - Jonas FrykmanAtt våga ta steget, ta kontrollen över varumärke, produkt och distribution.D-B2B 2019Svensk Digital Handelnoreply@dhandel.seevent

Att våga ta steget, ta kontrollen över varumärke, produkt och distribution

Presenteras av Litium.

Så drar By Rydéns nytta av de digitala kanalerna för att växa sin affär: B2B och B2C

  • Insikterna som fick By Rydéns att ta steget att satsa digitalt
  • Risk för kanalkonflikt – så involverade By Rydéns återförsäljarna
  • Lärdomar längs vägen – 5 råd till dig som satsar digitalt
  • Resultat: Starkare varumärke och mer försäljning i alla kanaler

Om Jonas Frykman

Möt Jonas, Sales & Marketing Manager på belysningsföretaget AB Rydéns i Gnosjö. Han har 15 års bakgrund inom FMCG inom företag som Coca-Cola och Mars och har även jobbat som egen företagare som en av Sveriges ledande återförsäljare för Husqvarna samt 3 år på Bygghemma.se. Därefter flyttade han och familjen till Gnosjö andan för att leda säljutvecklingen för ett anrikt familjeföretag i den fysiska och framtida digitala världen. Jonas pratar om den inledande resan ”att våga ta steget, ta kontrollen över varumärke, produkt och distribution” By Rydéns e-handelslösning som lanserades 2019 bygger på Litium-plattformen och har utvecklats av lösningspartnern iStone/Colombus.

LinkedIn

  • Svensk Distanshandel AB
    Drottninggatan 56
    411 07 Göteborg
  • Svensk Digital Handel
    Regeringsgatan 60
    111 56 Stockholm
  • Svensk Handel
  • Trygg E-handel
Nyhetsbrev

Varje månad skickar vi relevant och intressant information inom e-handel. Plus information om aktuella event, frukostmöten och andra tillfällen där branschen samlas. Starta din prenumeration idag!