Svensk Digital Handel i partnerskap med Breakit

Svensk Digital Handel och Breakit inleder i denna vecka en ny artikelserie om värderingsstyrda affärer och e-handeln.

Med utgångspunkt från årets tema på D-Congress, Purpose Driven Commerce, kommer vi att träffa några av e-handelns och retailvärldens mest spännande personer och företag. Vi kommer att skriva om vad handeln kan göra för att hjälpa konsumenter att göra mer hållbara val, beskriva hållbara affärsmodeller och vad som krävs för att skapa tillit hos konsumenter i framtiden. Artiklarna kommer att publiceras på Breakit i form av native-annonser och Svensk Digital Handel kommer även medverka i Breakits podd.

Dessutom blir Breakit mediepartner till D-Congress i Göteborg den 5 mars. Det innebär bland annat att Breakits VD Camilla Björkman leder panelsamtalet Framgångsfaktorerna bakom Sveriges bästa e-handelsföretag och att Caroline Englund, reporter som bevakar retail- och e-handelsbranschen på Breakit, håller i samtalet Så blir e-handeln mer hållbar.

Partnerskapet med Breakit innebär att vi når ut ännu mer och bredare med rådgivning och inspiration om handelns kanske viktigaste frågor via Sveriges bästa nyhetssajt om digitala affärer. Vi ser också stor potential till ytterligare samarbeten med Breakit kring värderingsstyrda affärer och hållbar e-handel, säger Svensk Digital Handels VD Per Ljungberg.

Läs mer om D-Congress

Nyhetsbrev

Varje månad skickar vi relevant och intressant information inom e-handel. Plus information om aktuella event, frukostmöten och andra tillfällen där branschen samlas. Starta din prenumeration idag!