Skrota B2B och B2C – fokus på H2H!

De flesta företag som vänder sig till kunder har kommit långt med digitaliseringen. I B2B-branschen återstår dock mycket att göra – men detta kan också innebära stora möjligheter för de som tar sig an utmaningen. Oavsett om det handlar om den interna organisationen, att hitta rätt samarbetspartners både i Sverige och på utländska marknader – och att utnyttja data om sina kunder. Viktigast av allt är dock att sätta kundens behov i första rummet. H2H gäller!

Allt detta – och mycket mer, fick deltagarna på D-B2B i Göteborg den 8 oktober veta mer om under en fullspäckad dag med inspiration och innovation som ledord.

Alla talare

D-B2B PÅ 1,5 MINUT

Se filmen

 

DOBERMAN

Elin Ankerblad, grundare & Business Director

Läs mer
 

Alla talare

Dagens program

Läs mer
 

Håll utkik, talarprogram och utställare uppdateras löpande. Registrerar dig för våra nyhetsbrev nedan så du inte missar nått!

Några ord från våra deltagare

”Enligt mig är det absolut viktigaste för sin personliga utveckling att stanna upp och lyssna när andra berättar saker och ta till sig av det. Så därför skulle jag säga att dagar som denna är ovärderliga när det gäller att få ny kunskap!”

Pelle Pettersson, VD och medgrundare – OMNIARCH

”Det är viktigt att tänka samarbete, man kommer aldrig kunna vara bäst på allting idag. Partnerskap och samarbete är nyckeln till framgång när det kommer till innovation och nya affärsmöjligheter.”

Elin Ankerblad, Medgrundare och Business Director – DOBERMAN

Nyhetsbrev

Varje månad skickar vi relevant och intressant information inom e-handel. Plus information om aktuella event, frukostmöten och andra tillfällen där branschen samlas. Starta din prenumeration idag!