På D-Congress finns något för alla inom digital handel
D-Congress arrangeras av Svensk Digital Handel och Svenska Mässan i samarbete med Svensk Handel. Vi samlar 110 utställare som representerar ett brett spektrum av företag med digital fokus samt anknytning till handeln i Sverige och övriga världen. Utöver e-handelsföretag och butikskedjor samlas hela ekosystemet med leverantörer av bl.a. finansiella tjänster, logistiklösningar, marknadsföring, systemlösningar och webbdesign.
Det handlar inte enbart om att skapa ett starkt varumärke – det handlar om försäljning. Värderingsdrivna varumärken växer dubbelt så snabbt som sina konkurrenter (Kantar Report 2020). 33 procent av konsumenterna väljer redan idag att köpa mer hållbara produkter och 21 procent säger vill göra det i framtiden (Unilever Sustainable Brands Summary). På D-Congress den 5 mars i Göteborg samlar vi några av de bästa.
Här nedanför finns en komplett översikt med alla utställare och deras monternummer.