Purpose Driven Commerce – årets tema på D-Congress 2020!

I en handel som styrs allt mer av konsumenterna blir värderingar som rör miljö, människor och samhälle språngbrädor för mer försäljning. Värderingsdrivna varumärken växer dubbelt så snabbt som sina konkurrenter och på D-Congress den 5 mars i Göteborg uppmärksammade vi några av de mest framgångsrika.

Att jobba värderingsdrivet är mer än ett Corporate Social Responsibility-projekt (CSR). Det handlar om att gå på djupet med vad ditt företag kan bidra med till sin omvärld. I allt du gör och är. Idag behöver ett varumärke inte bara sätta kunden först, utan leva värderingar som främjar anställda och samhälle utifrån den ärligt ställda frågan: Varför?

HALLPLAN OCH UTSTÄLLARE 2020

Tack för i år och vi ses igen den 11 mars 2021.
Samma tid, samma plats!

Talarprogram

Översikt med alla talare

Läs mer
 
 

Årets inspirationssajt

Purpose Driven Commerce

Läs mer
 
 

D-Award 2020

Årets vinnare

Läs mer
 
 

 

 

Nyhetsbrev

Varje månad skickar vi relevant och intressant information inom e-handel. Plus information om aktuella event, frukostmöten och andra tillfällen där branschen samlas. Starta din prenumeration idag!