Veckans Brief: Förändrade konsumtionstrender som det gäller att hålla koll på
Denna vecka innehåller veckans brief bland annat intressanta artiklar om förändrade konsumtionstrender och hur Wholesale modellen förändrats under pandemin.

Utveckla framtidens handel tillammans med oss
Den 8-9 mars 2023 samlas alla på Sveriges främsta och största mötesplats för det svenska ekosystemet inom e-handel. Och blir du partner får du möjlighet att ställa ut och medverka på D-Congress för ett riktigt bra partnerpris.
Alla priser är exklusive moms
Silver
27.000 kr
Partners
69.000 kr
Övriga
Baspaketet på Sveriges främsta mötesplats för hela ekosystemet inom e-handel.
Detta ingår i monterpaketet Silver
Har du frågor om monterutrustningen, vänligen kontakta Annelie Lundkvist, Projektkoordinator, Svenska Mässan på Tel: +46 (0)31 708 81 29 eller annelie.lundkvist@svenskamassan.se
Guld
55.000 kr
Partners
97.000 kr
Övriga
Öka effekten av din närvaro. Större monter, fler kundbiljetter och fler utställarpass.
Detta ingår i monterpaketet Guld
Har du frågor om monterutrustningen, vänligen kontakta Annelie Lundkvist, Projektkoordinator, Svenska Mässan på Tel: +46 (0)31 708 81 29 eller annelie.lundkvist@svenskamassan.se
Möjlighet att beställa extra exponering och sponsorskap
Kontakta Katharina Woss, så berättar hon mer om vilka mervärden och möjligheter som finns.
Katharina Woss
Partneransvarig
katharina.woss@dhandel.se
+46 704-13 42 66
Platina
125.000 kr
Partners
167.000 kr
Övriga
För dig som vill satsa på bästa möjliga exponering, bjuda in många kunder och tala på en scen.
Detta ingår i monterpaket Platina
Har du frågor om monterutrustningen, vänligen kontakta Annelie Lundkvist, Projektkoordinator, Svenska Mässan på Tel: +46 (0)31 708 81 29 eller annelie.lundkvist@svenskamassan.se
Möjlighet att beställa extra exponering och sponsorskap
Kontakta Katharina Woss, så berättar hon mer om vilka mervärden och möjligheter som finns.
Katharina Woss
Partneransvarig
katharina.woss@dhandel.se
+46 704-13 42 66
Extra exponering och sponsorskap
För Guld och Platina. Pris på begäran. Kontakta oss för mer information och möjligheter.
Partnerskap
32.000 kr
Partnerpriser, förtur och fribiljetter
Partnersidai
Vi har en välbesökt landningssida som visar upp alla partners uppdelade efter branscher och lätt sökbara. Där får ert företag exponera:
i Dhandel.se följer Svensk Handels grafiska profil. Svensk Digital Handel är ett sub-brand till Svensk Handel
Anpassad information i nyhetsbrev två gånger per år
Publicera en artikel på landningssidan Aktuellt
Du får möjligheten att publicera en nyhetsartikel (3 500 tecken inkl blanksteg) per år på landningssidan Aktuellt på dhandel.se. Artikeln exponeras även i vårt nyhetsbrev och på LinkedIn iii
Nya partners presenteras dessutom alltid med logotype och kort information om företaget med en länk till sin hemsidan i ett nyhetsbrev.
iii För att få artikeln publicerad måste du leverera in en färdig text på svenska eller engelska, en högupplöst bild/foto samt följa vår publicitetspolicy som innebär att det ska vara relevant för retailers, ha ett nyhetsvärde och inte vara reklam/erbjudanden.
Exponering i Kunskapsbanken
Ert företag har möjlighet att årligen publicera två inlägg i vår kunskapsbank (branschrapporter, video/webinarier, pod). Du får dessutom en kort artikel (1 500 tecken inkl blanksteg) publicerad om ditt inlägg på landningssidan Aktuellt i vårt nyhetsbrev samt på LinkedIn ii
ii För att få artikeln publicerad måste du leverera in en färdig text på svenska eller engelska, en högupplöst bild/foto samt följa vår publicitetspolicy som innebär att det ska vara relevant för retailers, ha ett nyhetsvärde och inte vara reklam/erbjudanden.
Vi ger dig en effektiv kommunikation kring dina event
Du har möjligheten att få två av dina event, t.ex. seminarier och webbinarier, publicerade i eventkalendern på dhandel.se. Du får dessutom en kort artikel (1 500 tecken inkl blanksteg) publicerade om eventen på landningssidan Aktuellt i vårt nyhetsbrev samt på LinkedIn iv
iv För att få artikeln publicerad måste du leverera in en färdig text på svenska eller engelska, en högupplöst bild/foto samt följa vår publicitetspolicy som innebär att det ska vara relevant för retailers, ha ett nyhetsvärde och inte vara reklam/erbjudanden.
Denna vecka innehåller veckans brief bland annat intressanta artiklar om förändrade konsumtionstrender och hur Wholesale modellen förändrats under pandemin.
Maya Delorez, som efter bara fyra år omsätter 100 miljoner, är till stor del byggd via sociala medier. Grundaren och VD:n Madelene Törnblom är fortfarande ansvarig för allt content och säger att ”bra innehåll är det som gör att du säljer och sociala medier är det enda gratisverktyget på marknaden.” På D-Congress berättade hon om hur.
Denna vecka har vi läst flera artiklar om det som just nu är de flest e-handelsföretags största utmaning; att nå både tillväxt och lönsamhet i ett allt tuffare ekonomiskt klimat.
Nu kan du se första avsnittet av vår nya talkshow.