Har du handlat på nätet nyligen? Och blivit så där positivt överraskad?
Vissa varumärken inspirerar. Med små, enkla grepp, men med stor genomslagskraft. Genom sitt varma och effektiva tillmötesgående i supporten eller med en leverans som var både snabb, smidig, och snygg. Eller som skapat innovativa lösningar för att köpupplevelsen ska bli sömlös mellan e-handel och butik, för dig som konsument. Varumärken som, i allt de gör, tänker ett steg längre för att påverka människors liv och världen vi lever i. Som integrerat det vi kallar ”purpose” eller ”higher value” som en viktig del i sina värderingar. Och som lever det, både internt och externt.
Vi på Svensk Digital Handel letar efter dem. Varumärken som driver den digitala utvecklingen framåt. Som vågar sticka ut hakan med nydanande idéer som gör att du vill komma tillbaka och handla mer. Kanske jobbar du på ett sånt företag. Nu har du chansen att lyfta fram dem – nominera genom att kommentera!
På D-Congress den 5 mars kommer de över 2000 deltagarna få chansen att rösta på en av de tre kandidaterna. Vinnaren presenteras under kvällens galamiddag.