Välkommen till D-Congress den 5 mars

Missa inte när hela ekosystemet inom den digitala handeln i Sverige är samlade under en dag!

Se filmen 2019

Värderingsstyrda affärer!

Att jobba värderingsdrivet är inte ett CSR-projekt. Det handlar om att sätta dina kunder, anställda och samhället först i allt du gör. Kravet på att företag ska vara värderingsdrivna kommer från omvärlden och hörs allt mer ljudligt.

Konsumenter vill köpa produkter från företag som delar deras värderingar och som gör världen bättre, anställda vill jobba för företag som dessa och investerare vill investera i dem.

Det handlar inte enbart om att skapa ett starkt varumärke – det handlar om försäljning. Värderingsdrivna varumärken växer dubbelt så snabbt som sina konkurrenter (Kantar Report 2020). 33 procent av konsumenterna väljer redan idag att köpa mer hållbara produkter och 21 procent säger vill göra det i framtiden (Unilever Sustainable Brands Summary).

På D-Congress den 5 mars i Göteborg uppmärksammar vi några av de bästa.

Purpose = the new growth strategy for commerce!

Afdhel Aziz, Founder and Chief Purpose Officer Conspiracy of Love

Läs mer
 

Stream Cars like Music!

Therese Ahlström Brodowsky, VD M:Sverige & Sunfleet

Läs mer
 

He is disputing Africa’s eCommerce and retail space.

Chris Folayan, Founder & CEO of MallforAfrica, MallfortheWorld and Link Commerce.

Läs mer
 
D-CONGRESS 2019
2200
Deltagare
110
Utställare
66
Talare
Nyhetsbrev

Varje månad skickar vi relevant och intressant information inom e-handel. Plus information om aktuella event, frukostmöten och andra tillfällen där branschen samlas. Starta din prenumeration idag!