
Svensk Digital Handel • 3min
Människor blir mer och mer nyfikna och datan kring användarnas sökningar innebär stora möjligheter. Kunderna ställer högre krav på varumärken vilket innebär möjligheter för de som anpassar sin verksamhet för detta.
Författare
Svensk Digital Handel
Artikelns längd
1min
Dela artikel
Svensk Digital Handel • 3min
Marknad- och konsumenträtt • 3min
Kundupplevelse • 1min
Svensk Digital Handel • 2min
D-Congress • 3min
D-Congress • 2min
D-Congress • 1min
D-Congress • 4min
D-Congress • 3min
D-Congress • 2min
Denna vecka tar vi bland annat upp DTC-bolagens framtid och kanalstrategi, skolboksexempel på hur man bygger ett starkt community och long read om rivaliteten mellan Nike och Adidas.
Varje vecka hittar du 8-10 artiklar, poddar och rapporter som vi tycker är extra intressanta med länkar och kommenterar.
Med utgångspunkt från Sveriges största och ledande e-handelsevent, D-Congress, samtalar vi med entreprenörer, e-handelsprofiler och ledande leverantörer om morgondagens e-handel.
Inet vann, i hård konkurrens med Djerf Avenue och RugVista. Instabox blev vinnare i den nya kategorin Årets Leverantör, i konkurrens med Bambuser och Voyado.
Bambuser, Instabox och Voyado är finalister när Svensk Digital Handel nu utökar tävlingen D-Award med en ny kategori; Årets leverantör. Vinnaren utses av en jury bestående av Svensk Digital Handels styrelse och presenteras på D-Congress den 28 april.