
Svensk Digital Handel • 3min
Människor blir mer och mer nyfikna och datan kring användarnas sökningar innebär stora möjligheter. Kunderna ställer högre krav på varumärken vilket innebär möjligheter för de som anpassar sin verksamhet för detta.
Författare
Svensk Digital Handel
Artikelns längd
1min
Dela artikel
Svensk Digital Handel • 3min
Marknad- och konsumenträtt • 3min
Kundupplevelse • 1min
Svensk Digital Handel • 2min
D-Congress • 3min
D-Congress • 2min
D-Congress • 1min
D-Congress • 3min
D-Congress • 4min
D-Congress • 2min
Denna vecka har vi fastnat för en long read i Wired. Mycket fascinerande läsning om lurade kompanjoner, plagiat och vilken roll influencers spelar för Shein.
Nu kan du se första avsnittet av vår nya talkshow.
”Dags för paradigmskifte för digitala upplevelser inom handeln”
Denna vecka tar vi bland annat upp DTC-bolagens framtid och kanalstrategi, skolboksexempel på hur man bygger ett starkt community och long read om rivaliteten mellan Nike och Adidas.
Med utgångspunkt från Sveriges största och ledande e-handelsevent, D-Congress, samtalar vi med entreprenörer, e-handelsprofiler och ledande leverantörer om morgondagens e-handel.
Inet vann, i hård konkurrens med Djerf Avenue och RugVista. Instabox blev vinnare i den nya kategorin Årets Leverantör, i konkurrens med Bambuser och Voyado.