D-Congress
2022-10-19

”Kanalstrategi den största utmaningen just nu”

Vi ringde upp Holden Bale på hans kontor i Brooklyn, New York, för att ta pulsen inför hans dragning på Pre D-Congress den 27 oktober.

Se intervjun

Författare

Svensk Digital Handel

Artikelns längd

4min

Dela artikel

Videointervju med keynote Holden Bale inför Pre D-Congress

Holden Bale är Global Head Of Commerce på byrån Huge i New York och kommer hålla sin keynote “Digital Commerce Today and Tomorrow: Winning in a Time of Uncertainty” på Pre D-Congress den 27 oktober på SPACE Stockholm. Holden Bale bidrar regelbundet till Business of Fashion, WWD, Morning Brew, Adweek, Glossy, Modern Retail, Sourcing Journal och The Drum, och har presenterat på Shoptalk, Advertising Week, Business of Fashion Live, Futureproof Podcast och fler. Vi tog oss ett snack med Holden Bale inför Pre D-Congress.

Holden Bale, Global Head Of Commerce på byrån Huge

 

Vi kan inte vänta med att ses tills D-Congress 8-9 mars 2023. Redan den 27 oktober i år träffas vi för att nätverka och ta del av de senaste insikterna kring hur man ska navigera i den allt mera ovissa tid vi lever i. Vi gör det på Pre D-Congress på SPACE i Stockholm där vi samtalar kring temat Profitable creativity – the ability to apply creative thinking to drive better results.

Holden Bale inleder Pre D-Congress på SPACE den 27 oktober. Holden har samarbetat med företag som Ulta Beauty, Target, P&G, Mars, Spotify, Kroger, Canada Goose, Nordstrom, Kate Spade, J.Crew, McDonald’s, Shipt, Rakuten och Bain Capital i några av deras mest ambitiösa initiativ – allt från tillväxtstrategi och digital transformation till produkt- och upplevelse-innovation till teknikarkitektur och plattformstänkande.

Byrån Huge är en kreativ tillväxtaccelerator och konsumentupplevelseföretag, som övervakar tjänster och forskning inom detaljhandel, resor, gästfrihet, CPG, QSR, dagligvaror, lyx och finansiella tjänster för konsumenter.

Holden Bale sitter i Advisory Board för den globala Buy Nothing-rörelsen, som grundades 2013 med uppdraget att bygga en community genom att koppla samman människor genom hyperlokala gåvor och den cirkulära ekonomin. Innan Huge ledde Holden detaljhandels-avdelningen på ThoughtWorks, ett globalt ingenjörs- och agilt transformationsföretag, och ledde omnikanalsgruppen på Accenture Strategy. Han bidrar regelbundet till Business of Fashion, WWD, Morning Brew, Adweek, Glossy, Modern Retail, Sourcing Journal och The Drum, och har presenterat på Shoptalk, Advertising Week, Business of Fashion Live, Futureproof Podcast och mer.

Vi ringde upp Holden Bale på hans kontor i Brooklyn, New York, för att ta pulsen inför hans dragning på Pre D-Congress.

Se intervjun

D-Congress 2023

March 8-9

Profitable creativity
The ability to apply creative thinking to drive better results

TICKETS

Retail & Brand

2.950 SEK

Choose Retail & Brand Ticket if you work at a company or brand that runs a physical/e-commerce store.

Attendee

6.900 SEK

Select Attendee Ticket if you do not meet the criteria for Retail & Brand-ticket.

All prices are exclusive of VAT

  • MARCH 8
  • Access to all seminars
  • Afternoon fika
  • Welcome party
  • MARCH 9
  • Access to all seminars
  • Access to the exhibition and business partners
  • Chance to book meetings with other delegates
  • Morning fika
  • Lunch
  • Afternoon fika
  • After work